mono Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 hva er url'en til FK sine sider? Siter VW Volf Mk3 OEM+ <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Bilen kommer seg nå vr6r! :D Den blir rett og slett skamrå...blir spennende og se hva slags farge du velger på den! :) Blir den ferdig til første Gatebil i Våler? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf 3 GTD Special Skrevet Mars 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Originally posted by mono hva er url'en til FK sine sider? http://www.fkautomotive.de Siter - 2002 Passat TDI 4 Motion - 1996 Golf GTi 16V http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924976&posted=1#post924976 - 1989 Golf G60 Rallye http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?p=924951#post924951 (x) 1993 Golf 3 GTD Special Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Mars 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 28, 2004 Planen var å få bilen klar til gatebil ja... farge valg er fåreløpig hemmlig... gleder meg som et barn til å få bilen på veien i gjenn:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet April 14, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 nå kan dere følge prosjektet mitt videre på den rykende ferske web siden våres http://vwprosjekter.no-ip.com/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 14, 2004 Rapporter Share Skrevet April 14, 2004 Trur dette kommer til å bli en av Norges værsting Golf'er ass! :D Jævlig stoort og omfattende prosjekt, men du greier også å gjennomføre det, hehe..:) Masse videre lykke til og håper bilen er klar til Gatebil i Våler! :) Hvertfall jeg GLEDER MEG til det! Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by vr6R hjulbue bak Fett prosjekt det her. - Hvem tar seg av lakkingen her? - Har du no peiling på hva det koster å få hel lakert en Golf 3 i samme farge som bilen allerede har (sølv metalic), slipinga gjør jeg selv. Og Skal kun lakkes utvendig Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet April 15, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 lakkeringa på bilen min er ei lokal bedrift som tar seg av. lakkering bare utvendig vil jeg regne med du må blø ca 6-7 tusen for om du ikke kjenner en lakkerer som trenger litt ekstra lomme penger. elle du kan høre litt rundt å spørre om bedriften bare kan ta bilen når de har en ledig stund for en billig penge Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ktone Skrevet April 15, 2004 Rapporter Share Skrevet April 15, 2004 Originally posted by vr6R lakkeringa på bilen min er ei lokal bedrift som tar seg av. lakkering bare utvendig vil jeg regne med du må blø ca 6-7 tusen for om du ikke kjenner en lakkerer som trenger litt ekstra lomme penger. elle du kan høre litt rundt å spørre om bedriften bare kan ta bilen når de har en ledig stund for en billig penge Ok... jaja, da har jeg noe jeg kan gå etter hvertfall. Takk Siter Mess with the best, Die like the rest... [ KX3M RACING 2004 ] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colour Concept Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 pustehull jeg skimter på panseret. Er det vanskelig å få noe slikt bra?? Det er litt skummelt å begynne å kutte i panseret.... Siter Golf III Colour Concept Cab Ford Mondeo Ghia x-Golfen Rolf x-Mazda 323 x-Ford Sierra is x-Chevy Van G-20 360 police x-opel Manta 2,0 sr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 17, 2004 Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 Har du turbo installert? :) Eller om det kommer? Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet April 17, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 17, 2004 ingen turbo enda nei.. men har alle dele jeg trenger liggende.. skal gjøre ferdig bilen utvendig før jeg begynner på motor.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee Skrevet April 18, 2004 Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 Skjønner, men det kommer? :D Er en VR6 på Tynset i Hedmark til salgs nå, prisa til 90 000,- Har blant turbo, og bilen har ca. 240hk! :) Siter | -My rides- | [X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt) [X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet April 18, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 18, 2004 oki veit du hva som er gjort med den eller? turbo størrelse og ladetrykk? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gunnarH Skrevet Juni 1, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 1, 2004 Da var det på tide med en liten update på prosjektet Da var bilen min endelig kommet ut med nye lakken på.. Monterings arbeidet er godt i gang og bilen begynner å ta form i gjenn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg