Keiek Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Har som mange andre håpefulle blitt med på en russebil. God stand og greier, men dashbord-pæra er gåen. NOen som veit korleis jeg bytter den lettest? Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sjonny67 Skrevet April 2, 2010 Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Har som mange andre håpefulle blitt med på en russebil. God stand og greier, men dashbord-pæra er gåen. NOen som veit korleis jeg bytter den lettest? hei du må skru av dekslet rundt klokkene. så løsner du en skrue i hvert hjørne på klokkene . da kan du ta ut klokkene. det er mange pærer bak der men det finner du ut av. du kan ikke bytte bare pæra men må bytte pære med holder. driver til vanlig et chevy vanhuggeri så bare si fra om du trenger noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Keiek Skrevet April 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 5, 2010 skrudde løs dekslet og klokkene, men jeg så ingen pærer? er de godt gjemt? kan kanskje være mangelen på pærer som gjør at det ikke lyser og, ettersom jeg ikke så de :P Siter -99 Astra G sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahrer Skrevet April 6, 2010 Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Det er vel ikke direkte PÆRER. Det skal sitte en hel del pæreholdere der. Er vel runde svarte dingser med en ganske stor firkanta tapp på. Skal vel se omtrent sånn ut: http://static.summitracing.com/global/images/prod/large/pco-5457pt_w.jpg (PS: Nå ser du den siden som sitter INN mot instrumentpanelet, så ikke se etter noe som ser nøyaktig sånn ut. Se mere på det som er på baksiden på det bildet der.) På blazeren jeg hadde var det løse pærer inni disse, men det er mulig at de finnes med faste pærer også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg