Fulgore Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Har et problem på golfen min. Vinduet ville ikke opp i går. etter som det var kaldt ute og jeg fortsatt hadde langt hjem tok jeg i litt for hardt og det skjedde noe inne i den dingsen som vaiera til heisen går inn i. Er det noen somVeit om det er vanskelig å få byttet den. Så ganske trangt ut inni der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 mulig du har slitt av wiren til heisen. Fort gjort i frosten. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Februar 4, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2004 Grei jobb å skifte heldigvis, for det tåler jo ingen ting Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet Februar 9, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2004 Originally posted by Fulgore Har et problem på golfen min. Vinduet ville ikke opp i går. etter som det var kaldt ute og jeg fortsatt hadde langt hjem tok jeg i litt for hardt og det skjedde noe inne i den dingsen som vaiera til heisen går inn i. Er det noen somVeit om det er vanskelig å få byttet den. Så ganske trangt ut inni der. Hele mekanismen koster et par hundre og byttes på 3min. Det er bare 3-4 skruer etter at dørtrekket er av..... Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fulgore Skrevet Februar 12, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2004 Takker for info. Var ikke så ille gæli likevell. Ikke no er så irriterende som å kjøre gjennom bomringen uten å få sveiva ned ruta. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg