Tohmas11 Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Hei. Har ikke lys i speedometeret på ascona b'en min så tenkte jeg skulle skifte pære men jeg får ikke av "dashbordet til speedoen.. Noen som kan si hvordan jeg får dette av? Siter 78 Opel Ascona B 2.0S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Mars 31, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Sitter det ikke to pærer utvendig der? Oppe i skjermen over instrumentene. Begynner å bli lenge siden, så det er mulig jeg husker feil Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tohmas11 Skrevet Mars 31, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 31, 2010 Ja jeg vet det men jeg må ha ut det dekslet med plexi som beskytter speedometeret.. Siter 78 Opel Ascona B 2.0S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ascona77 Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Du trenger jo ikke å ta ut plexi glasset. Er jo bare å trekke pæreholderen til side, så kommer de ut. Pæra er 1,2watt og uten sokkel. Bytta begge på bilen min i går:) Siter 97 Opel Sintra 2.2 16v- Kondemnert 04.01.10 77 Opel Ascona 1.9S Nesten ferdig. 99 Passat 1.9TDI 96 Caravelle 2,5 tdi 102 hk 96 Mercedes 230E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tohmas11 Skrevet April 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 fant ut hvorfor jeg ikke hadde lys i speedometeret.. Hadde ingen pæreholder eller pærer eller ledning derimot :( Litt kjipt og kjøre på natta uten å se hvor fort man kjører :P Men får vel lage til noe :) Siter 78 Opel Ascona B 2.0S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg