Jonaldo Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Skal gifte meg 28. August 2010 og leter som en gal etter en passende bil til bryllupet. Noen som har noe gromt stående eller vet om noen som har? Leier selvfølgelig bilen med sjåfør. Må være plass til meg og madamen (med stor brudekjole) i tillegg til sjåføren/eieren. Jeg er ute etter noe litt spesielt. Trenger ikke være limousin eller original 50-talls amerikaner liksom, men alt er av interesse. Legg ut bilder og ønskelig pris her så ser vi hva vi får til. Evt PM om det er ønsklig. NB! Bryllupet finner sted i Hokksund (mellom Drammen og Kongsberg). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Har du sett denne siden? http://www.limo1.no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 http://www.exclimo.no er en til:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 http://www.exclimo.no er en til:D Hehe, de har en 3 aksla Hummer H2 :D Rått;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Pene biler og pene priser:-) Tenkte på noe mer spenstig enn disse limoene da..... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevroletVan Skrevet Mars 30, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Pene biler og pene priser:-)Tenkte på noe mer spenstig enn disse limoene da..... Hvordan mer "Spenstig" mente du da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Mars 30, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 30, 2010 Hot Rod, Hummer H1, Ferrari California, gjennomførte gatebiler, stilige muskelbiler, suv, cab osv.... Vet ikke helt hva jeg vil ha så trenger litt input:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet April 3, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 3, 2010 Ingen som kan bidra med noe her? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magnusalexander Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Hør litt rundt med de som har biler av interesse, evt. gatebilklubber og bilforhandlere. Selv fikk jeg låne en Aston Martin 2007 på denne måten, til mitt bryllup. Uten sjåfør ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Rimelig sikker på at det der ikke er landets eneste Hummer limo, kanskje H2 2006 modell, men jeg har sett en annen, i Bø flere ganger, og den ser større ut, men det er nok ikke H1 tror jeg. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet April 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Er mange Hummer Limo i Norge, men har ikke sansen for H2 og H3. Kun H1 som er noe, men tror ikke de hadde gjort seg som limo heller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Actros 8x8 Skrevet April 4, 2010 Rapporter Share Skrevet April 4, 2010 Ring til Autostrada og høyr med dei om å leie eller låne ein Maserati Quatroporte eller Porsche Panamera. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorVolvo S40. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg