williboy Skrevet Mars 29, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 29, 2010 hei.. jeg driver å pusler med en 360 som ikke starter.. er ikke noe lys i desjen og ikke noe gnist i pluggene... har ikke peiling hva som er feil.. er ikke noe sikkring som er gåen eller noe. er en 88 mod b motor tror jeg 2 liter. har målt og det kommer ikke noe strøm til selve koilen.. kan det være denne svinghjulsbryteren.. ?? vist denne typen bil har det? kan dette bryteren/ føleren være årsaken. startmotor går og lysene funker . bare ikke noe i dæsjen.. og null tenning. det kommer bensin lukter jeg.. trenger hjelp fort:) takk på forhånd.. william Siter passat 1,8t 3b i eie bmw 318 1,8solgt-mazda626 2l solgt-golf,1.9tdsolgt-opel omega 2lsolgt-ford mondeo 2,5.v6solgt-honda crxsolgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoowner Skrevet Desember 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2010 hei:) har en volvo 360 selv, men har ikke hatt noe startproblemer. Har du sjekket at det ikke er noe brudd i ledningene? eller at du har kontakt mellom fordeler-elektrisk giver? det kan bare være så enkelt som brudd, men det vanskelige er jo å finne ut hvor :) Håper dette kan være til nytte, MHV volvoowner :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg