Gå til innhold

Pinelig problem med lysene..

Ranger emnet


krt_

Anbefalte innlegg

skal skifte hovedlyspærene og parklyspærene da disse er gåen.. Pærene til hovedlyset er ikke noe problem, men hvor i h..... er "hullet" til parklyspærene??!

 

Må jo nevne at jeg har originalmonterte xenon lys.

 

Min første tanke etter inspeksjon var at den MÅ sitte bak tenneren til xenonpæra? må jo i såfall ut med lykta for å få den skrudd av.. eller bruke ei svært liten skralle med torx bits på....

 

Noen tanker eller erfaringer?

Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal skifte hovedlyspærene og parklyspærene da disse er gåen.. Pærene til hovedlyset er ikke noe problem, men hvor i h..... er "hullet" til parklyspærene??!

 

Må jo nevne at jeg har originalmonterte xenon lys.

 

Min første tanke etter inspeksjon var at den MÅ sitte bak tenneren til xenonpæra? må jo i såfall ut med lykta for å få den skrudd av.. eller bruke ei svært liten skralle med torx bits på....

 

Noen tanker eller erfaringer?

 

Jeg tror du har rett. Mener å huske at jeg skrudde av xenon-tenneren når jeg skiftet parklyspære selv. Den sitter med en enkel skrue i underkant. Går helt greit å få av hvis du har en liten skralle, med en kort forlenger.

 

Kan sjekke boka når jeg kommer hjem for sikkerhetsskyld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du har rett. Mener å huske at jeg skrudde av xenon-tenneren når jeg skiftet parklyspære selv. Den sitter med en enkel skrue i underkant. Går helt greit å få av hvis du har en liten skralle, med en kort forlenger.

 

Kan sjekke boka når jeg kommer hjem for sikkerhetsskyld :)

 

okei! supert, da satser jeg på det da :thumb

 

Hvilken bok forresten?

Volvo V40 1.8 Sport Edition 2004mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår