jan gunnar Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Hei. Har en Opel Astra 96 mod som kjølevifta til motoren går hele tiden så fort man setter på tenningen. Håper det er noen her på forumet som har vært borti lignende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Høres ut som om det er temp sensoren som er gåen. Mulig din bil har to stk, en som gir signal til instrumentclusteret og en som slår av og på viften, avhengig av kjølevannstemp. Sistnevnte er nok ødelagt. Er iallefall på min bil, 96 Carisma og regner med de fleste biler har samme prinsipp. Ligner noenlunde på min sikkert? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remulade Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Btw, her er problemet ditt på engelsk også.. http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=78863 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jan gunnar Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Det er nok den samme føleren. Sitter en i bunn på radiatoren også sitter det en på termostathuset, men selv om jeg kobler vekk begge to så går vifta for fult. Er ikke sikker på om det er to hastigheter på denne. Kom ikke noe lenger med det som var på engelsk men takk likevel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sluredyse Skrevet Mars 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2010 Kortslutning i kabelen da eller? For det som føleren gjør, er jo å kortslutte kretsen når det blir varmt, da begynner viften å gå. Kan jo se om du får sjekket det! Siter 2000 Audi A4 Avant 1,8 (x) 1989 Audi 80 2,0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg