Hage91 Skrevet Mars 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 Har fått meg en ny pioneer spiller, denne fungerer helt fint, men får ikke radio signal på denne spilleren. selv om jeg har koblet til antenne kabelen, hadde radio signal på min gamle spiller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 Hva slags bil har du? Hadde du original spiller før? Det kan hende en evt. antenneforsterker trenger strøm, enten via egen ledning, eller via fantomstrømsadapter. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hage91 Skrevet Mars 22, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2010 har en Opel Corsa 99. hadde en orginal pioneer spiller før. tur jeg kanskje har skønt det nå. Tror jeg trenger en overgang fra vanlig antenne til DIN. kan dette stemme? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Hvis ikke antennepluggen passer, så trenger du en overgang ja. Hadde du ikke plugga i antenna eller? Da blir det dårlig med signal ja :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg