Hansen89 Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 (endret) Fått meg Caddy 2008 model som firmabil. Som sommerfelger har jeg 17" 5 eikers felger. Kler bilen ganske bra, men burde hatt senking på den. Men blir uaktuelt siden det er firmabil. Tenkte jeg kunne sote alle rutene (bakdøra og skyvedøra) også kanskje legge på solfilm på baklysene og sideblinkerne. Noen som har gjort dette før eventuelt hvor sterk film skal jeg ha på lysene og rutene for at det skal bli pent? Også lurte jeg på og spraylake Cadddy merket, front og bak emblemet sort:) Endret Mars 22, 2010 av Hansen89 Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansen89 Skrevet Mars 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2010 Par ting jeg lurer på, så tenkte og se om det er noen her som vet det:) Er det plass til 3,5" i dashen på Caddy? Og om noen har noe lur i det for hvor jeg kan få plassert ipoden Utaket til ipoden på spillern er nemelig på baksiden. Siter - 12 Berlingo - 09 Polo GT Sport x 08 Caddy X 92 Vectra A X 90 Golf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg