Incognito Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Bilen tok nedi under en kjøretur på fjellet i går, og plutselig la jeg merke til at det hang og slang en kjøler/radiator-liknende sak under bilen min når jeg stoppet for å sjekke. Fikk knytt den fast, og kjørt hjem til garasjen, og har lokalisert problemet. Skruen er rustet opp, og knukket i festet foran. Men hva er dette for noe? Olje-kjøler? Den sitter omtrent rett under passasjersetet, på en A3 8P 2,0TDI manuell FWD. Bakre del, hvor det går 2 rør inn/ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Problemet løst! Det er en diesel-kjøler. Takk til ETKA Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Skulle il å si at de minne om en dieselkjøler. Kan kobles ut om du må fikse den, men ikke bra i varmen. Bare koble utenom kjøleren. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Fant tegninger på det ja :) Men skal sette i nye skruere i morgen, så trenger ikke det ;) Men må si den var bra varm nå på vinteren også!? Hva er det godt for å kjøle ned diesel? Mer effekt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Poenget tror jeg er å ha en stabil temp på drivstoffet for lettere å styre innsprøytninga, det blir en del varme fra høytrykkspumpa og/eller fuelrailen. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Incognito Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Ok, da har jeg lært noe nytt i dag også :) Takk for raske svar! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg