joemil Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 (endret) hver gang jeg kjører i en homp blir lyden borte? jeg trodde først det var joringsfeil helt til jeg merket at spilleren spilte jo fortsat uten lyd. hva kan feilen være? Mvh Jo Emil Endret Mars 20, 2010 av joemil Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TransMedia Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Velkommen til forumet! birthday Er nok en løs ledning bak spilleren e.l. Siter www.transmedia.no www.transthule.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lroedal Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Meget mulig løs høytalerledning, som resulterer i at forsterkeren til spilleren går i protect til den blir restartet. Det burde fikses snart, da forsterkeren i spilleren kan ryke av dette (Om det er dette som er årsaken). Siter lroedal.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Står ikke mute i displayet? Har vært borti at phone-mute ledningen ligger innat spilleren og jorder i humper, da blir det stille. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joemil Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Kan det være EN av høyttaler ledningene som er løs? burde ikke da bare en høyttaler ha sluttet å funke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Kan det være EN av høyttaler ledningene som er løs? burde ikke da bare en høyttaler ha sluttet å funke? Ikke hvis ledningen kommer til jord, og derfor kortslutter spilleren. Da kobles alt ut. Ellers, hør på det einar sier, sjekk phone mute-ledningen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Om man kortslutter høytalerledningen bruker spilleren å bli veldig varm også. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joemil Skrevet Mars 21, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2010 Jeg fandt feilen. ene ledninga lå inn på jord. Takk får svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg