Homes Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Hei, min Astra F 93 kom tilbake fra diagnosering hos thrane steen her i går. Og der var det litt av hvert. Lekkasje i radiator, ødelagt toppakning, hærpa kamaksel og hærpa ventilløftere. Det jeg egentlig lurer på, er det skadelig for motoren om jeg kjører bilen over korte strekninger? Bilen starter og går, men den yter dårlig. Men den går framover. Over lange så stopper den når den blir varm så det er utelukket. Er det en veldig dårlig ide å bruke den slik som den er? Kan resten av motoren, annet en toppen, bli mer ødelagt av det? Siter 1997 Audi A4 1.8TQ - Vorsprung Durch Technik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Så lenge bilen ikke går varm, får vann eller spon i olja går det nok bra, men er vel stor sjanse for at de kan skje. Sjekk pris på byttemotor brukt du. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Homes Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Vet ikke helt hva som er OK pris for slikt jeg. Fikk tilbud fra høggern i nærheten om å kjøpe en brukt topp med alt inni for 1200 kr ferdig avskrudd delebilen. Så kommer vel registerreim og topppakning/diverse andre pakninger i tilleg? Er det fornuftig å kjøpe hele toppen brukt, med tanke på at det kanskje er slitedeler som sitter i den brukte også? Motor er en 1.6 8v "C16SE". Det burdte vel finnes mange av disse rundt omkring. Siter 1997 Audi A4 1.8TQ - Vorsprung Durch Technik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 virker som det er mindre jobb å bytte hele motoren, og sikkert en bedre løsning. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg