Gå til innhold

740Bjørn's Volvo740Langtidsprosjekt TIL SALGS

Ranger emnet


740Bjørn

Anbefalte innlegg

Du skal vel bruke litt av konfirmasjons pengene til senkefjærer :drunk:

 

neeeeed! :D

 

Det var da fælt til mas da! :D

Har sagt det handler om prioriteringer, så derfor må eg få ordnet rusta og resten som skal til for å få den på EU. :)

Endret av 740Bjørn

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

alacocaina Du kjøpe senkefjærer med konfirmasjons pengene!

 

Nei det må eg slettest ikkje. :)

 

Når konfirmasjonen er ferdig og bilen blir parkert skal bakakselen overhalast og då ska eg ta rusten som er igjen, så skal den på EU-godkjenning.

Og først etter då kan vi begynne å snakke Senkefjærer.

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skinnseter frå 740 er vell noko av det mest hardaste og ukomfortable innen stoler levert av Volvo. :) Trur eg heller går for 940-skinn når den tid kommer. :thumb

 

Hehe, du måtte lime din basser ogsÅ? :) Hehe, måtte jeg å. Funker fint fortsatt :)

 

Bra du prioriterer litt da! Trenger ikke senk med engang :)

 

Hehe, jepp, måtte det. :) Bassfronten var jo knukke tvert av frå spolen og magneten, så eg opna opp basseren og limte det sammen igjen, funker fortsatt fett! :D

 

Ja, heilt enig med at eg ikkje trenger senk med ein gang, er viktig med prioriteringer. :)

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Gjør det! Også spør du han om han har senkefjærer også, om ikke så spør du om han har kappeskiver! :D

Endret av 16vturbo

1988 Omega A 20Seh turbo - Megasquirt

''The one who shall be last...

Will be sideways and smiling!'' :D

 

monstergarasj på Instagram.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår