Gå til innhold

740Bjørn's Volvo740Langtidsprosjekt TIL SALGS

Ranger emnet


740Bjørn

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.3k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tøft prosjekt da! :) Kjøpte Volvon når eg var 14 selv og morsomt å se flere unge som bygger. Ganske omfattande rustprosjekt du har hatt da, imponerande pågangsmot(noe eg ikke har på slik):P. Ser deilig ut med stor garasje og sveiseapparat!

 

Ellers synes eg du burde få for mest mulig original her.

F.eks sånne felger: VolvoGalaxy.jpg

 

En ting til. Den plastikkfornyeren? Kor kjøpte du den? Fungerer den bra? Kjøpt selv på biltema, men følte effekten varte max 1 uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft prosjekt da! :) Kjøpte Volvon når eg var 14 selv og morsomt å se flere unge som bygger. Ganske omfattande rustprosjekt du har hatt da, imponerande pågangsmot(noe eg ikke har på slik):P. Ser deilig ut med stor garasje og sveiseapparat!

 

Ellers synes eg du burde få for mest mulig original her.

F.eks sånne felger: VolvoGalaxy.jpg

 

En ting til. Den plastikkfornyeren? Kor kjøpte du den? Fungerer den bra? Kjøpt selv på biltema, men følte effekten varte max 1 uke!

 

Wow! Takk :D Rustprosjekt ja, er ganske mykje svenskekrom på denne Volvoen, men i og med at eg er 14 år, så har eg jo 4 år til på å fikse opp bilen. :D Deilig med stor garasje ja! :)

 

Felgene såg ikkje galne ut, kanskje slike er meir realistiske enn Super DTM og Borbet A. :)

 

Plastikfornyeren er fra Turtle. Syntest den funka knall :D Men varer ikkje så lenge denne heller, vare kanskje to vask så er den borte igjen. :)

Volvo 740 Turbo & Volvo 240 Turbo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår