Gå til innhold

Startproblemer

Ranger emnet


Arild1969

Anbefalte innlegg

Heisan!

 

Ifbm. min SAAB 95 1999 modell som er gått ca 145 000 km har jeg følgende spørsmål!

 

Enkelte ganger når jeg skal starte bilen er den helt "død". Kun lamper i displayet lyser når jeg vrir om nøkkelen og jeg kan høre at bensinpumpen arbeider slik den skal. Etter å ha tatt ut nøkkelen og prøvd å starte på nytt igjen, har den etter noen forsøk startet igjen. Kan problemet ha noe med startsperren å gjøre eller er det andre ting? Er det noen som vet noe om dette, hadde det vært fint med en tilbakemelding.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår