18tom Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 På tide... :) En ny forskrift fra EU legger nå grunnlaget for økt priskonkurranse i bilbransjen. For deg betyr dette at du kan velge hvor bilen skal repareres, og hvor delen skal kjøpes..... Les mer her Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 er jeg litt teit, eller har jeg ikke kunne velge hvor bilen min skal repareres før? ;) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Februar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Jo det har du rett i, men har du kunnet velge hvor verkstedet skal kjøpe delene for deg? ;) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaiFred Skrevet Februar 3, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 njæææ.... skjønner hva de mener, det var bare litt dårlig formulert innledning på den artikkelen :) det hele handler vel som vanlig om å være våken og bevisst før man handler deler/velger verksted... ingen som noen gang har blitt tvunget til å bruke kun merkeverksteder? :) Siter Life without knowledge is death in disguise... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
18tom Skrevet Februar 3, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2004 Nei det er jo sant, er jo bare å bruke et annet verksted som er billigere selvfølgelig:) Men kanskje en liten fordel for de trofaste som bruker merkeverksted, de kan jo muligens spare noen kroner på dette...ikke vet jeg ;) Siter 97 Polo 1,4 16V 77 Polo 1,1 x-96 Polo Colour Concept x-85 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg