ole12 Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 Hei. Har tatt på meg "mekaniker" ansvaret for en VW caravell russebil. Har fikset det meste, men det siste jeg ikke har gjort noe med er nettopp det at høyre bakhjul låser seg. Jeg må liksom kjøre den noen meter før det løsner. Noen tips eller retningslinjer jeg bør ta når jeg skal begynne å feilsøke? Skal snart frem med jekken så snart restene av snøen forsvinner. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TL3518 Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 Har vært borti på mange at armen håndbrekkswiren er festa i går jævelig tregt etter etter noen år på veien. Er bare å røske av trommelen så kjenner du fort det. Siter 1996mod Mercedes Benz E200 Classic.1984mod Suzuki RG250. 2005mod Yamaha MT01. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 Er det noe problem å ta av trommelen? Er det bare skru av noen bolter, dra den ut, på med trommelen igjen og samme med boltene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg