Gå til innhold

omegab2l16v oppussing

Ranger emnet


9omegab6

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...
  • Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

fikk endelig somla meg til å bytte frontrute i dag da! og pussa ferdig inni høyre side..blir lakka ferdig inni neste torsdag tenker jeg:) så i dag gjennstår det bare å få skaffa ny bakfanger før den er klar til grunning og lakk.. etter det mangler bare nye dørlister og å få bytta et hjullager.. så kommer kosarbeidet med anlegg, sote ruter, felger osv..

78kadett c (solgt)

96 omega b

lapplaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult at du tar vare på omegan! God bil! Men synes du gjøre denne lakkinga litt rart hehe. pell av alle delene, lakket dører koffertlokk og andre små deler , så maskere opp bilen og tatt den, inni osv. men men Vanlig svart blank eller? jeg lakket akkuratt omegan min i Lotus Omega fargen Imperial green, bilen var nova svart orginalt, så ser nesten ikke forskjel når jeg lukker opp dører osv. så den funka bra :D Ingen som har lagt merke til det. Skal lage en bra tråd.

 

87a6945e48804de041a88f7d4e66c1d0.jpg

Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990

Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ble jo dritkult med den fargen da!:) du må få opp en tråd ja! jeg jobber på et verksted der vi har "hobby kvelder" hver torsdag så er bare den ene kvelden i uka jeg får drivi med bilen så må ta bare det jeg får tid til hver gang.. så blir litt rart ja,men det funker!:p hehe!

har ikke helt bestemt meg for farge enda men troor det blir en som heter pantera svart.. var vist en ford farge.. nesten ekkelt! hehe;p

78kadett c (solgt)

96 omega b

lapplaus

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår