ovectra4x4 Skrevet Mars 13, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2010 har en audi a4 1.8t som er trimmet betydelig, bremset til 297.7 hos es tuning, men hr hatt et problem siden jeg kjøpte bilen, når jeg gir gass og slipper gasspedalen, eller trykker inn clutch etter gasspådrag, kutter bilen,den går helt ned på turtall og en klikkelyd fra et reele eller noe kommer og batterilampen kommer på, men hvis jeg slipper clutch så starte den opp av seg selv, lurer på hva som kan være feilen?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
soundstyle88 Skrevet Mars 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 (endret) har samme problem, ikke at batterilampa slår seg på,haha..det er "scary". Fikk også nøkk og napp etter bilen ble trimma "chippa". Har ennå ikke tatt saken i egne hender, tar det til sommeren for da har jeg tid. Feil kan være: 1) En eller annen coil er gåen. 2) Gasspjeld (rens det). 3) lmm. 4) Tenningsmodulen Endret Mars 14, 2010 av soundstyle88 Siter http:/www.valsemesteren.no - Valsing av hjulbuer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovectra4x4 Skrevet Mars 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 27, 2010 hr bytet alt uten hell, ska rense gassspjeldhuset, men tviler på at d e nkka galt md d Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg