Dinglevims Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Spør på vegne av en kamerat som holder på med en 1983 Golf 1 GTi. Bilen mangler en god del av innsprøytninga og han vil derfor bytte til forgassere. Noen som har gjort dette før? Hva kan man bruke og hvor kan man få tak i det? Jeg kan ikke noe om dette her så jeg håper noen kan hjelpe... Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Februar 2, 2004 Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 kan hende jeg har noe k-jet innsprut ting til overs snart ... så slipper han kanskje å bytte! send pm Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Februar 2, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2004 Originally posted by OleVik kan hende jeg har noe k-jet innsprut ting til overs snart ... så slipper han kanskje å bytte! send pm Jeg tror faktisk han hadde mest lyst på forgassere nå, men sender en PM dersom det er aktuellt. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg