stoffern89 Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Heisann! Ny på detta med merce. Har en 1987 modell 230E bensin og automat.. Når jeg skal kjøre igang bilen er det en merkelig lyd litt bak gearkassa. Vet ikke helt hvordan jeg skal forklare lyden. Den er ganske svak, ikke dunking, men en slags "slerkelyd" :S Har også en "plystrelyd" i kupevifta.. Den piper og plystrer, hva er det ? ;S Siter -Audi 80 Avant `94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Sjekk hardykobling og kryssene i mellomakselen. Og plystrelyden skyldes nok at vifta er utslitt... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Sjekk og oppheng til travers bak. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Mars 16, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 16, 2010 Hadde samme type lyd på min 86 200D. Dette skyltes gåent mellomaksellager. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeyhey Skrevet August 24, 2011 Rapporter Share Skrevet August 24, 2011 Har også høy plystring som høres ud som det kommer fra høyre sida og kommer kun når jeg ikke gir gass ? Og donke lyd har jeg også kommer når jeg bremser eller trykker på speeden... skiftet mellom aksel lageret men virger som hele mellom akselen er slitt inni er dettte mulig? og dyrt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeyhey Skrevet August 27, 2011 Rapporter Share Skrevet August 27, 2011 ingen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stig73CamaroZ28 Skrevet August 27, 2011 Rapporter Share Skrevet August 27, 2011 Du har ikke slakke i de store foringene til opphenget på bakvogna da? Dunkelyder ved pådrag og brems kan høres litt sånn ut for meg.. Plystrelyden vet jeg sannelig ikke.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeyhey Skrevet August 30, 2011 Rapporter Share Skrevet August 30, 2011 Har noen sledne foringer :P men Men hva er de store foringene til opphenget på bakvogna ? :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeyhey Skrevet September 5, 2011 Rapporter Share Skrevet September 5, 2011 Boff! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg