Glenn-Roger Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Hvite blinkere te Hiace er ikke noe problem å få tak i.. Dem kommer fra Japanske Toyota Granvia, og har delenummer: 81511-26090 Høyre 81521-26090 Venstre Bestilles hos nærmeste Toyotaforhandler faktisk.. Litt dyre er dem, men verdt penga mener jeg.. ;) ca 800kr stk.. Er forresten kun selve lykta uten pæreholdere.. Kan bestille hele med pæreholdere og.. Men om de du har er intakte, trenger du ikke det.. Men delenummer er i tilfelle 81510-26090 og 81520-26090 Siter Mvh Glenn-Roger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lexusrider Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Ikke verst:) Men va har skjedd med panseret ditt?? Siter 03 Lexus IS:) 97 Toy Hiace 4wd:) 72 Opel Diplomat V8:):) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stein_k Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Ja jeg sjekket med Jæger i Bergen, da jeg var og hentet tak spoileren, og her ville de ha 1000 Kr for stk. Er det pærene som gjør at de ser oransje ut, eller er det oransje reflektor i de? __________________________________________ stein_k Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Roger Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Jeg kjørte på en lastebilhenger.. :( Skal fikses snart.. ;) Sitter oransje reflekotrer inni glassa, så bruker de orginale pærene.. Hvis du kjenner en som jobber på Toyota, så får han personal rabatt.. ;) Kjøpte av en kompis som jobber der jeg.. 1300,- for begge.. Siter Mvh Glenn-Roger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zzolem Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Hei. Hvor får du kjøpt sånn vindavviser til panseret? Har lenge lett etter en. Siter 2005 Hiace D-4D 4WD Lang Kombi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Roger Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 www.arctictrucks.no :) Husker ikke helt summen,men trur det var ca 1300,- Siter Mvh Glenn-Roger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Mars 17, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 (endret) Wow, disse blinklysa var råe! dette MÅ jeg oxo ha=D Ser du om det er mulig å få ut den Oransje sokkelen evt? Er det bare ett deksel? Endret Mars 17, 2010 av gsi-power Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenn-Roger Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Wow, disse blinklysa var råe! dette MÅ jeg oxo ha=D Ser du om det er mulig å få ut den Oransje sokkelen evt? Er det bare ett deksel? Usikker jeg altså.. Kan sjekke imorra.. ;) Har plan om å begynne på eksosanlegg imorra kveld.. I første omgamg skal katalysator'n midt under bilen fjernes.. :) Siter Mvh Glenn-Roger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gsi-power Skrevet Mars 18, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 Usikker jeg altså.. Kan sjekke imorra.. ;)Har plan om å begynne på eksosanlegg imorra kveld.. I første omgamg skal katalysator'n midt under bilen fjernes.. :) Da var disse bestilt! utgjør jo en hel del disse ser det ut til=) hvordan eksos skal du ha? 2.5? sidepipes? <- det skal jeg ha hvertfall<;P Siter 06 Toyota Hiace 2.5 D4D RWD 96 Bmw 523iA E39 http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet September 11, 2011 Rapporter Share Skrevet September 11, 2011 Usikker jeg altså.. Kan sjekke imorra.. ;)Har plan om å begynne på eksosanlegg imorra kveld.. I første omgamg skal katalysator'n midt under bilen fjernes.. :) Gammel tråd, men prøver alikevel :) Catalysator på D-4D motorene sitter bak turbo. På Downpipe. Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vesto Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 Løfter denne igjen jeg! Kjøpte meg hvite blinkers hos FK Autoparts, men synes ikke kvaliteten på de var særlig holdbar. Noen andre som har kjøpt derfra og vært fornøyd eller? De sa de skulle få inn et parti som skulle være bedre, så da kan jeg vurdere de igjen. Fikk sendt de jeg kjøpte tilbake, og skulle få penger igjen, så da får vi se om pengene kommer inn! Iallefall bra kundeservice fra de hvis pengene kommer! Kjøper vel orginale om ikke lenge.. Siter Toyota Hiace 4x4 2004 mod Arbeidsbilen Saab 9-5 2,0T 2006 mod Konebilen Husaberg FE 650 2004 mod Leketøyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 Mine har holdt, men passa litt dårlig på den ene sia :p Men d fiksa vi :-) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vesto Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 Mine har holdt, men passa litt dårlig på den ene sia :pMen d fiksa vi :-) Samme som de jeg hadde det! hehe.. Fikk vel begge til å passe men da måtte jeg tatt ut foringen på den ene siden der pinne på blinklyshuset skal inn. Men begge festene på toppen av lysene var nesten brekt av på de jeg fikk. Lurte på å fikse de med tech7 eller noe, men orka ikke begynne å rote med det.. Tenkte å at den ene blinkersen ville bli løs hvis ikke den foringen satt i, men hadde vel måttet funnet en løsning på det hvis jeg hadde beholdt de. Siter Toyota Hiace 4x4 2004 mod Arbeidsbilen Saab 9-5 2,0T 2006 mod Konebilen Husaberg FE 650 2004 mod Leketøyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentommy Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 Tror de orginale er veldig vanskelige å få tak i nå.. Hører rykter om at toyota har slutta å laga sånt til hiace.. Med det gjelder forhåpentligvis bare ekstrautstyr som vinger osv.. :) Siter 05' Toyota HiAce 2.5 D-4D! 00' Mercedes-Benz E200 Elegance S210! BoligPartner v/ Ken Tommy Fredriksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vesto Skrevet September 9, 2012 Rapporter Share Skrevet September 9, 2012 Satser på at det kan skaffes! Hvis ikke får jeg vel bare kjøpe noen uorginale... Vinge har jeg lyst på også ja, kanskje noen høggere har!? Siter Toyota Hiace 4x4 2004 mod Arbeidsbilen Saab 9-5 2,0T 2006 mod Konebilen Husaberg FE 650 2004 mod Leketøyet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg