Thomas- Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Hei! I morra skal jeg og en kamerat lakke noen felger, noen tips hvordan dette bør gjøres? De skal lakkes svart. Best å sandblåse, hvis ja hvor grov kornet? Hva blir best matt svart eller klarlakka? Hva slags primer er lurt å bruke? Tror jeg har fått med det meste da.. Thomas- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Om du bruker grov sand blir overflaten grov, om du bruker fin sand blir overflaten finere. Om du bruker matt klarlakk blir dem matt, om du bruker blank klarlakk blir dem blank. Så det er egentlig bare hva du vil ha. Jeg brukte vanlig fyller, base og klarlakk til bil på mine BBS, og du burde gjøre det samme :) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomas- Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Fyller = primer? Base = ? Ganske ukjent for meg akkurat dette.. Thomas- Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Fyller = primer? Base = ? Ganske ukjent for meg akkurat dette.. Thomas- Fyller = slipegrunning/slipefyller, Base = fargesjiktet, og er en 1K lakk, dvs at du må ha klarlakk over Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Er det nødvendig å sandblåse felgene? Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
uggsa Skrevet Mars 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 Du bør helle slipe de med p240 og legge fyller. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Mars 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 På mine var det nødvendig med sandblåsing. BBS RS er vanskelig å komme til å pusse bra overalt, spessielt når lakken hadde løsnet/flasset enkelte plasser. Sandblåsingen: Ferdiglakket: Montert: ;) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
random4k Skrevet Mars 14, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2010 Dette ble nice. Ser ut som en skikkerlig skitt jobb å montere sammens felgen igjen. hehe Siter Lakkerer i alle farger og nyanser, men helst svart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg