golfen90 Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 jeg har en ads 1800watt 4 kannals forsterker og en 12 " ads basser, jeg får ikke bass, når jeg holder handa mi på bassern så kjenner jeg litt vibrasjon, men ikke mye:( jeg kobla en 6x9 høytaller til den, og fikk masse bass ut av den, men ikke av bassern, noen som vet hva jeg kan gjøre for og få bass? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen90 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 ingen som vet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattromaniac Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 hvis det er små vibrasjoner i basseren så går jeg ut ifra at den har hel spole.. da må du ta en titt på crossoveren på forsterkeren din og sjekke om den står på lowpass... også må du nok justere inn gain til et ønsket nivå.. hva slags forsterker er dette? 1800w kan være alt fra en barneleke til et sveiseapparat.. ikke alle er like seriøse når de oppgir effekt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen90 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 ADS som det står:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Korleis har du kobla? (brukobling?) Korleis er alle innstillingene på forsterkeren. Du har justert volumet på forsterkeren? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen90 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 jeg har kobla bassern inn på "SU" på forsterkren...innstillingene er som jeg fikk den, ikke stilt på noe:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen90 Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Stereo er jeg litt blank på:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Ring meg så skal jeg hjelpe deg. Letter å ta slikt på tlf. Du treffer meg på 901 11 101. Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Hva slags sub skal du dra, og hvor mange watt er det per kanal på forsterkeren? Tenker da på RMS. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfen90 Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 takk for all hjelp men fikk det til i dag :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg