Gå til innhold

Vw Golf 3 Tornadorød Td

Ranger emnet


christianskaret

Anbefalte innlegg

  • Svar 95
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DSC02118.jpg

 

Jeg og moddet en fanger som jeg ikke var helt fornøyd med. Det ende opp med at jeg moddet den på ny. når du bare bruker sparkel osv, er det lett det sprikker opp igjen, her er det plastsveising som er nr1. Men det er veldig mye jobb iforhold.

 

Leit det med toppen da!!! Fin bil, så må jo bare fikses opp:adolf:

Low 'N Slow

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og moddet en fanger som jeg ikke var helt fornøyd med. Det ende opp med at jeg moddet den på ny. når du bare bruker sparkel osv, er det lett det sprikker opp igjen, her er det plastsveising som er nr1. Men det er veldig mye jobb iforhold.

 

Leit det med toppen da!!! Fin bil, så må jo bare fikses opp:adolf:

 

ja det er sant, jeg måtte bare prøve å se:P vudere om jeg skal ha det sån, også plastsveise det ja :P men da vil jeg beholde den orginale streken som går mitt på fangern også :P

 

ja er underkontrol nå:P har bestilt masse deler til bilen, til motoren altså :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

nå var det på tide å legge ut noen nye bilde av bilen, må har jo jeg bytte topppakning, og litt anent stærjs, har lakt 50kvadrats ledning fra dynamoen til baterie, og ett ekstar baki. og koble Xenon i sprederne:P og noen bilder av kompisen min sin golf gti. som vi har mekka litt på i vinter:D

DSC02119.jpg

DSC02123.jpgDSC02124.jpgher skrur vi sammen :P DSC02127.jpgDSC02130.jpgDSC02131.jpg

DSC02132.jpgDSC02133.jpgDSC02134.jpg det er den strøkeste golf 2èr jeg har sett er denne ;P DSC02135.jpgDSC02138.jpgDSC02139.jpgDSC02140.jpgDSC02141.jpgDSC02146.jpgDSC02151.jpg 2 * Rockford fosgate Power T212DSC02153.jpg

sånn det var di bildene jeg har tatt, men i helga skal jeg begynne å bredde bak/ valse, også legge om dekk fra 40 profil til 35 :D og litt anent smått .

Endret av christianskaret
Skaret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen 2'er golf ja :D Alle de rette delene er på plass, eneste som ble litt feil, er et eller annet rart på tanklokket bak. Har ikke bestemt meg om det sitter der eller ikke, men ser ut som det sitter der med slik fælt klistremerke fra Biltema, torshov og bilxtra der! Uten det så var det fin fin bil vettu :D

Også synes jeg han burde lakkere GTi leppa på samme måte som resten av plasten :D

To fine biler :D

 

Retteråsen

Mvh

Bjørn Arild Retteråsen

Golf mk II 85 CL 1,6->16v

Audi A4 1.8L 20V 98

Retteråsen's Salgstråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pen 2'er golf ja :D Alle de rette delene er på plass, eneste som ble litt feil, er et eller annet rart på tanklokket bak. Har ikke bestemt meg om det sitter der eller ikke, men ser ut som det sitter der med slik fælt klistremerke fra Biltema, torshov og bilxtra der! Uten det så var det fin fin bil vettu :D

Også synes jeg han burde lakkere GTi leppa på samme måte som resten av plasten :D

To fine biler :D

 

Retteråsen

 

jo takker for det, Hhehe å nei du, hehe der det er tanklåkke som ikk er montert, for den skal in te lakering igjen for den var ikke fin i lakken, er kjedelig ass. men den blir bra :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår