TommyB5 Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Heisann! :) Da var A4'en solgt, til fordel for nye mye friskere, og penere etter min mening! Etter mye leting etter bil, bestemte jeg meg for S3, noe jeg absolutt ikke angrer på. Litt om bilen: - Svart - 99 mod - 180 km - Hvitt/grått el, recaro skinn - TS Chip (?) ikke sikker - facelift baklamper - Chrome speil - Rs6 16" vinterfelg - Org. 17" sommer - Resirk - Greenfilter Den er veldig fin, og virker som den er godt tatt vare på. Er litt vaskeriper i lakken, men nå til våren skal den få en SKIKKELIG polering, i håp om at det blir minimalt med slikt. Helt rustfri. Planer finnes det også for bilen: - Led parklyspære - Xenon i grøftlys (Bestillt 8000K) - Soting helt fram (hvor mye %? ) - Felger (18/19", forslag?) - senk ? justerbart/kun fjær? - Skiltplater med klubbens logo - Ny eksos og bakfanger, med en potte på hver side? Helt sikkert mere også! men kommer ikke på for øyeblikket. Kom med forslag! :) Bilder av bilen: Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
v70 R Skrevet Mars 20, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Så veldig bra ut den der ja:yummy:vurderer selv en s3,men vanskelig og finne en med lav km stand til en vetig pris i norge.kossen er det med plass bak til en voksen i denne bilen?kan du sitte behaglig sjølv når det sitter en voksen bak deg? Heisann! :) Da var A4'en solgt, til fordel for nye mye friskere, og penere etter min mening! Etter mye leting etter bil, bestemte jeg meg for S3, noe jeg absolutt ikke angrer på. Litt om bilen: - Svart - 99 mod - 180 km - Hvitt/grått el, recaro skinn - TS Chip (?) ikke sikker - facelift baklamper - Chrome speil - Rs6 16" vinterfelg - Org. 17" sommer - Resirk - Greenfilter Den er veldig fin, og virker som den er godt tatt vare på. Er litt vaskeriper i lakken, men nå til våren skal den få en SKIKKELIG polering, i håp om at det blir minimalt med slikt. Helt rustfri. Planer finnes det også for bilen: - Led parklyspære - Xenon i grøftlys (Bestillt 8000K) - Soting helt fram (hvor mye %? ) - Felger (18/19", forslag?) - senk ? justerbart/kun fjær? - Skiltplater med klubbens logo - Ny eksos og bakfanger, med en potte på hver side? Helt sikkert mere også! men kommer ikke på for øyeblikket. Kom med forslag! :) Bilder av bilen: Siter -01 rs4 biturbo, dobbelt så morro og dobbelt så dyrt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyB5 Skrevet Mars 20, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2010 Tja, det er ikke noe problem og kjøre med en voksen baki nei, har gjort det, og gikk helt fint :) Siter Signaturregler: http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg