Zendora Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 Heisann godtfolk! Som noen av dere vet, som har lest prosjektet, så har bilen vært inne til en liten omlakkering. når eg da fikk den tilbake igår så funket ikke ene sideblinken:( men målte den til ca 1volt når eg målte mens den blinket? den på venstre side funker jo, så.. hmm.. any ideas? Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toby91 Skrevet Mars 10, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2010 har du sjekka jordingspunktet til blinkersn? Siter Mitt bilstereo prosjekt Biler: Opel Astra G 1999 Stv 1.2L 65 illsinte ponnier. Opel Corsa B 1994 5dørs 1.4L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zendora Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 viste seg at det var pæren, sier de på verkstedet vertfall.. hmm.. jaja:) Siter Mvh Zendora Første bilen (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg