El raza Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Har et veldig plagsomt problem med min 2.3 quattro. Har prøvd å bytte hjerne,fordeler,rotor,plugger,pluggledniger,Lamda-sonde,og bensinmengdefordeler,uten hell.. Motor sperrer på 4000rpm.. Ved kaldstart,går turtall opp til 2000rpm,for så å gå ned til 4-500rpm når det begynner å bli temp. på motor. Stopper jeg den da,og starter opp igjen,går den stabilt på 1000rpm. Ved oppstart på varm motor,kan det by på broblemer...-motor tenner så vidt,for så å dø hen.... 4-8ganger etter hverandre,før den tenner skikkelig.. Gir jeg den gass da,er det akkurat som luftfilteret/eksos er tett,noe det IKKE er.. Problemet begynte ved Katalysator bytte..-(men har bytta tilbake til den orginale..) Jeg lurer på om dette kan være LMM som er gåen, eller om jeg har vært litt "uforsiktig" å kommet borti gods med sonde ledningene.. Er det noen som har hatt samme problemet, eller har erfaring med symtomer på gåen LMM?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El raza Skrevet Mars 8, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Har et veldig plagsomt problem med min 2.3 quattro.Har prøvd å bytte hjerne,fordeler,rotor,plugger,pluggledniger,Lamda-sonde,og bensinmengdefordeler,uten hell.. Motor sperrer på 4000rpm.. Ved kaldstart,går turtall opp til 2000rpm,for så å gå ned til 4-500rpm når det begynner å bli temp. på motor. Stopper jeg den da,og starter opp igjen,går den stabilt på 1000rpm. Ved oppstart på varm motor,kan det by på broblemer...-motor tenner så vidt,for så å dø hen.... 4-8ganger etter hverandre,før den tenner skikkelig.. Gir jeg den gass da,er det akkurat som luftfilteret/eksos er tett,noe det IKKE er.. Må vente ca halvt minutt før det går an å gi gass. Problemet begynte ved Katalysator bytte..-(men har bytta tilbake til den orginale..) Jeg lurer på om dette kan være LMM som er gåen, eller om jeg har vært litt "uforsiktig" å kommet borti gods med sonde ledningene.. Er det noen som har hatt samme problemet, eller har erfaring med symtomer på gåen LMM?? Det er foresten en NG motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audigeir Skrevet Juni 23, 2011 Rapporter Share Skrevet Juni 23, 2011 Fant du feilen på bilen din ? Siter Geir C98 Audi A8 2.5Q93 Cab 2.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg