knutand Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 Min 96 Sedan begynner å vise alderen sin, ved at den sorte plastlista på førerdøra har løsnet i begge ender. Er det noen som har hatt disse av, og evt. byttet de? Hvordan kan jeg feste de igjen, eller må jeg kjøpe nye? Knut Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Andre Skrevet Mars 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2010 går ikkje det and og bare lime den på igjenn med tek-7 eller lignande da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trofs Skrevet Mars 11, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Lim de på før de knekker, og sørg for at alle klipsene sitter på. Jeg har faktisk byttet 2-3 stk. på min. Dørlistene på Vectra B1 og Omega B1 sitter generelt veldig dårlige Siter '96 Vectra B 2.0 16v. - Sommerbil. '93 Calibra 4x4 Turbo. '80 Ascona B, 2.0N '94 Omega B 2.0 16v Prosjekttråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knutand Skrevet Mars 11, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2010 Er det bare å bruke hvilket som helst sterkt lim? Den limflata som er orginal er jo ikke særlig stor. Egentlig har jeg vurdert å ta de av og lakkere de i bilens farge, men hvis det er veldig stress å montere de bra igjen så gidder jeg ikke det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trofs Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Er det bare å bruke hvilket som helst sterkt lim? Den limflata som er orginal er jo ikke særlig stor. Egentlig har jeg vurdert å ta de av og lakkere de i bilens farge, men hvis det er veldig stress å montere de bra igjen så gidder jeg ikke det. Bruker sikaflex jeg, sitter veldig godt da. Siter '96 Vectra B 2.0 16v. - Sommerbil. '93 Calibra 4x4 Turbo. '80 Ascona B, 2.0N '94 Omega B 2.0 16v Prosjekttråd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg