Gå til innhold

Gjør-det-selv i Akershus/Skedsmo

Ranger emnet


Go-carter

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har nå hørt litt rundt, og har fått anledning til å leie et verksted f.eks. en gang i uka, så folk har et tak å skru bil under. Blir evt. også muligheter for å låne verktøy, til en viss grad.

 

Da er spørsmålet som følger;

 

- Er det noen interesse for dette her? Om det blir noe av, blir det ikke akkurat noen storskala i starten(tipper det er plass til en 3-6 biler av gangen inne, og kanskje noen utenfor)

- Hvor lenge, og hvilken dag i uka passer best?

- Hvor mye bør det koste? Pr kveld, eller timebasis?

- Andre forslag?

 

Dette befinner seg altså på Skedsmovollen. :)

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

finnes jo motorsentret på haugenstua i oslo, 200-400kr i året så kan du skru fra mandag til torsdag, aldersgrense fra 15-25år

-Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak)

-Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil)

-Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt)

-Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil)

-Volvo 240GL(vrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes veldig interessant ut! Men hvor på Skedsmovollen er dette..? Vet ikke om noen verksted som ligger der.

 

Er det kun en dag du kan leie?

 

Blir vel i en låve eller noe på Brånåsen, om jeg har forstått go-carter rett, etter det jeg har snakka med han

 

EDIT:

Ser at det var en jævla dårlig setning, haha:hammer

Mvh

Kenneth

1996 BMW 320i Touring - Prosjekttråd

1990 Toyota Corolla XLi 1,3 (SOLGT)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes veldig interessant ut! Men hvor på Skedsmovollen er dette..? Vet ikke om noen verksted som ligger der.

 

Er det kun en dag du kan leie?

 

Hoi!

 

Det er som rcfrik sier, en ombyd låve(er mao. ikke løftebukk der - enda. jeg kan få love. Nybygg med aluporter, nytt betonggulv etc. Tør ikke si for mye enda, da jeg ikke har sett insiden selv :) Kun utsiden.

 

Kan leie akkurat så mye jeg vil(jo mer jeg leier jo mer happy blir bonden iaf), men jeg må se ann potensialet først, hvor mange som er interessert etc.

 

Hvilken dag er folk interessert i å skru?

928

FL-612

7/CBR1100XX

Serie 3

City 2+2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår