golf3tdi Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 kan jeg bruke starter fra bensin bil til diesel bil? vil det funke? startern er litt mindre en den til diesel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Den blir nok litt svak, hvis den passer i det hele tatt. Det er mye tyngre å dra rundt en dieselmotor... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golf3tdi Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 ja den passer. går det til nød da? bare så jeg får brukt bilen til jeg får ny Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Tja, så lenge den klarer å dra motoren rundt, og den passer så er det jo greit. Det verste som kan skje er vel at startmotoren ryker, så da må du bare kjøpe en ny av riktig type senere. Funker sikkert ei stund... Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Får håpe det er like mange tenner på drevet da! ;) Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Får håpe det er like mange tenner på drevet da! ;) Tja, det er jo en av forutsetningene for at "det passer" i mine øyne ihvertfall :) Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg