Slippern Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Har montert fjernstyring på b5'en.. Den har ikke noen knapp inne for å åpne opp bagasjerommet.. Er det mulig å ettermontere det? Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Husker jeg så en guide for hvordan man ettermonterte automatisk bagasjeroms åpning på en Passat B5. Var veldig mye arbeid og deler for hva du fikk ut av det. Men vet ikke helt om det var noe sånt du hadde i tankene? Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 Noe sånt ja sånn at jeg får åpnet bagasjerommet via fjernkontrollen :) Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
- Pal - Skrevet Mars 7, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 nå må jeg bare spørre her...når jeg åpner bilen med fjærnkotrollen så låser jeg jo også opp bagasjen, må ritig nok trykke på låsen på lokke for at det skal åpne seg og må jo dytte luka opp også, men skal den egentlig løfte seg opp av seg selv når man trykker på kanppen? Hvis ikke så ser ikke jeg helt poenget med å bygge om så man kan åpne bagasjen fra fjærnkontrollen også hvis det eneste man tjener er at man slipper å trykke på knappen...men er kanskje "demperne" på bakluka mi som er slitene eller? Siter 1995 Audi a4 1.8adr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slippern Skrevet Mars 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2010 nå må jeg bare spørre her...når jeg åpner bilen med fjærnkotrollen så låser jeg jo også opp bagasjen, må ritig nok trykke på låsen på lokke for at det skal åpne seg og må jo dytte luka opp også, men skal den egentlig løfte seg opp av seg selv når man trykker på kanppen? Hvis ikke så ser ikke jeg helt poenget med å bygge om så man kan åpne bagasjen fra fjærnkontrollen også hvis det eneste man tjener er at man slipper å trykke på knappen...men er kanskje "demperne" på bakluka mi som er slitene eller? Vet ikke hvordan det er orginal på b5'en, kansje det er ekstratustyr eller noe? Jeg vil kunne åpne med fjernkontrollen da den jækla knappen på bagasjerommet har en tendens til å fryse ganske godt fast når det blir 20 blå ute.. :P og oppe i nord er det ca hver natt :P Siter Audi A4 1,8 - 98 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg