rune83 Skrevet Mars 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 (endret) Har hatt et innlegg eller 2 her tidligere pga at bilen min dreiv og nappet når jeg kjørte, bytta nesten alt som kunne byttes men ga seg ikke.. men så en dag så begynte motorlampa og lyste, jeg frem med binders og fikk feil på lambda og veivsensorføler.. byttet begge likt starta opp igjen og bilen har fungert som en drøm til de siste dagene nå har den faen ta meg begynt igjen, er snakk om 3mnd siden jeg byttet det.. hva i helvete det er med denna faens bilen tro?? kan da ikke bli ødelagt at så fort...... nå er det ingen motorlampe som lyser..:Devil: Endret Mars 12, 2010 av rune83 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune83 Skrevet Mars 12, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Ingen som har noe gode tips??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opelduude Skrevet Mars 12, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2010 Tett veivhusventilasjon? Siter Svar i forbindelse med hjelp til bil er veiledende og som regel ikke et fasitsvar. Bileier/forumbruker står ansvarlig for hva de velger å gjøre selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rune83 Skrevet Mars 17, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2010 Nei. den suger som faen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg