tomeirik Skrevet Mars 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 Jeg har en Toyota corolla AE82L 1.6 DX sedan. Går det ann å gjøre noe med den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 Hva tenker du på da? Utseende? Motor? Gode biler dette, men det er vanskelig å finne styling og slikt til så gammal corolla. Senk og fine felger gjør susen. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomeirik Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Jeg tenkte på motor messig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 4a-ge :D Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
poliq Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 turbo og 200 hester, helt orginalt eksteriør! :D Siter 2002 Seat Leon Cupra 4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tomeirik Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Jeg er ny i dette å trimme biler. hva må jeg ha skal jeg trimme corollaen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Få tak i en 4A-GE fra corolla gt twincam fra samme tidsrom. Det er en 16V 1,6 med 125 hk, og MEGET turtallsvillig. Disse bilene går bra med en slik motor, siden vekta er så lav. Aner ikke hvordan det er med tilpassing, men har du en delebil blir nok alt enklere. Opprusta gt twincam med brukbar motor er lett å få tak i, og ikke minst billig. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg