volvofanatist Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Hei! Bilen er en 90 modell burgunderrød 240, bra for rust, men ikke spess. pen i karosseri.. Den er bygd for å brukes, dvs: Sugetrim, b23 med smidde stempler, m-råder, smidd veiv. Blokka er nyoverhalt og nymalt/syrebada i høst. Toppen er jævli porta og plana men husker ikke måla, men kan finne de. Kammen; KG kam av noe slag... Doble dellorto 48mm.. Grenrør og hjemmelagd 3" med en lyddemper. Bilen står med gåen toppakning nå. Sinterklutsj og m47 kasse. Hyd. håndbrekk, ikke bremsekraftforsterker. Slissa bremseskiver foran med nye klosser. Gule koni og senkefjører kappa en runde. Sveisa sperre. Bøttestoler og 4-punkts belter foran og sportsratt. 15" fondmetal felger Skal på eu i løpet av våren en gang.. Hva mener dere noe sånt er verdt? En kompis som er gått lei se.. Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xwewit Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 10000 Siter Perfekt som en veltrimmet Volvo. BMW, også kalt nybegynnerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvofanatist Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 bedre å selge i betar da... Siter ------------------------------------- '86 Volvo 740GL '01 peugeot expert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xwewit Skrevet Mars 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 ja men må jo regnes om det er vits og skru bilen i biter for noen skarve tusenlapper til. Nei stamp den avgårde for en billig peng. Siter Perfekt som en veltrimmet Volvo. BMW, også kalt nybegynnerfeil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet Mars 9, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2010 jeg kan høgge den jeg så kan du få det jeg ikke trenger hehe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg