marroc Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Som tittelen sier... Når jeg blinker til venstre, spesielt om morgenen, blinker lyset for fort. Akkurat som det gjør når man mangler en pære og det ikke er nok motstand. Men... Alle pærene funker. Den har vært sånn ganske lenge nå, men glemt å spørre her på forumet. Noen som vet råd? Bør jeg bytte alle pærene for å se det hjelper? Måtte bytte baklykt grunnet kræsj i fjor, men pluggen til lykta var like hel og har funka fint til nå i vinter. Alle råd tas mot med takk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Kjøp ei ny pære, og prøv den rudt om kring for å teste. Hva slags bil/modell er det, dagens biler er ganske så avanserte og har styreenheter som styrer slikt, ikke ett relè. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Det er 98 Astra G stv. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skodaturbo Skrevet Mars 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 sett på varsel blinkeren(det røde i midten,trekant) Opp med panseret,bruk øret til å finne ut hvor reelet er montert.Ta den ut,slå litt på den.Gjerne i håndflaten.Sett den på plass,så skal det funke.Kjørt opel endel år,og har hatt astra g selv.Hender reelet kødder iblant. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Skal prøve det Skodaturbo. Er hun hjemme som kjører den bilen så jeg "glemmer" å fikse det, hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Mars 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 Sjekk også at pærene har riktig effekt. Skal vel være 21W foran og bak, og 5W på sidene hvis jeg ikke husker helt feil. Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marroc Skrevet Mars 5, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2010 Var riktige pærer overalt, men det var noe galt med pæreholderen bak. Den lå ikke helt inntil metallet på pæra slik det gjorde på høyre lykt. Takk for god råd. Case closed Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg