TC4EE1 Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 Får tilbake førerkortet 1 eller 2 påskedag, siden det ikke er noen postgang da, får jeg det før påsken? Eller må jeg vente til etter påske? Synes det er surt hvis jeg må vente i 2-3 dager ekstra fordi det er påske. Siter : 94 Opel Omega 2.0i GL : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 3.6 Tilbakelevering av førerkort når det ikke skal avlegges ny førerprøve Det må det sørges for gode interne rutiner slik at førerkortinnehaveren har førerkortet i hende ved tapsperiodens utløp, for eksempel ved at det i rimelig tid sendes rekommandert. Av følgebrevet må det fremgå at føreretten ikke gjenerverves før utløpet av tapsperioden selv om førerkortet mottas noen dager før dette. Fra håndhevingsinstruksen i førerkortsaker, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg