AudiRadar Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 Gearkassa på min søster sin bil har begjynt og bli treg hun har en 2001 mod volvo v40 hun får den ikke i første og andre giret når den er kald,er det noen som vet hva det kan være skal vist gå over når motoren blir varm? Takker for svar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetilr Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 bytt girolje.. Siter om 100år er alt glemt... viljen dreg halve lasset.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hakonjj Skrevet April 21, 2010 Rapporter Share Skrevet April 21, 2010 bytt girolje.. Ville ikke bare sjekket girolje hvis jeg var deg. Hadde samme problemet med min, jeg ignorerte det og til slutt tok hele kassa kvelden. Endte opp med ei dyr lekse! Få de til å sjekke giroverføringa også du! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg