Muppit Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 Hei, jeg skal bli pappa i mai/juni og er på utkikk etter en familiebil, jeg har sett litt på en passat 98mod, syncro som ligger får 60000,- har hørt med litt folk som sier det er veldig masse tull med framstillinga på disse modellene, men det jeg egentlig lurer mest på er hva dere syns om en sånn bil og hva dere syns om prisen, er det får dyrt eller er det en fornuftig pris? Hvis det ikke er et lurt kjøp, kom gjerne med innspill om hvilken bil jeg burde satse på og veldig jerne med linker til biler, de eneste kriteriene jeg setter er atte det diesel og manuell kasse... og da selvfølgelig stasjonsvogn :) Takker får svar på forhond.. M.V.H: Morten Kolrud Siter Member of SID. (spot island drifters) Cars in garage: Nissan 180SX s13 (Previously run by May Helen Dahl) Nissan 200sx s13.5 (easily tuned, bigger turbo, manifold++) Soon for sale! Nissan 200sx s13 (Soon to be a packed drift car) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
victima Skrevet Mars 2, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 prisen kommer jo helt ann på km. stand og generell stand. Hvis du får en strøken passat som har gått under 150.000 til den prisen, så vil vel jeg syntes at det er en god pris. Siter Passat 3B -97 110Hk TDI -/ Første bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg