twogees Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 Hei! Jeg mistenker at termostaten for kjølevifta er gåen. På toppen av blokka sitter det 3 stk termostater, men hvem av dem er til vifta? den ene er gul og heter beha som har den vanlige mercedes el pluggen... mens de to andre har ikke noe navn og har en annen type plugg. Jeg har defa motorvarmer, så antar at en av dem er til den. Jeg gjetter at det er den gule, men er usikker:) noen som vet? Siter Mb 190E, jakter på AMG motor :) Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom Audi S6 4.2 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einar Skrevet Mars 1, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2010 Den fremmerste på toppen, med 2 stikk på, evt, 2+1 stikk. Siter Bilforumet.noÆres Super Moderator `84 Ford Granada 2.3 L Turnier`92 Ford Scorpio 2.9 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twogees Skrevet Mars 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2010 Den fremmerste på toppen, med 2 stikk på, evt, 2+1 stikk. Fine greier! kortslutta den så nå koker den ikke mer :) fant en billig erstatter på nettet, så da er den vel snart igang igjen. Siter Mb 190E, jakter på AMG motor :) Audi A6 2.5 TDI 2002 @450Nm :D vrrrooom Audi S6 4.2 2001. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg