perre Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 hei, jeg har problemer med min rf t40001bd. når jeg kobler til strømen så lyser protect lampen svaaakt, når jeg drar ut strømmen så bare remote å jording er i så lyser den sterkt, det blir heller ingen lyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Har den virka før? Kva slags høgtaler(e) har du og korleis er dei kobla? Har du skikkelige strømkabler og skikkeligt jordingpunkt? Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
user_name Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Koble fra elementene, lyser det fortsatt? Mål spenningen på terminalen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perre Skrevet Februar 28, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 var ikke slik før. har koblet til 2 stk rockford fosgate hx2 punch i 2 ohm. har 35mm2 kabler, og jordingen er koblet til minus på batteri. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg