Jomanor Skrevet Februar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 Hei. Har noen forslag til hva jeg kan gjøre for å fikse en fløyte som ikke tuter? :) Det høres ut som om det er noe elektrisk som går når jeg trykker inn fløyten, men det kommer ingen fløytelyd. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 min fløyte røyk i sommar, den slutta bare å tuta. kjøpte ein på biltema, funka 2 veker, kjøpte nokre på ebay, funka 3 veker, så no skal eg kjøpa meg ein orginal ein. fløyta er montert på førarsida bak gittert på fangeren. sjekk først om den er tilkobla og strøm på når du fløyter Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg