Yeti575 Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 Hei ! Kommer til å kjøpe ny Mini i nær fremtid. Blir en Cooper 1.6D med Chili pakken. Sliter med å få noen nevneverdig rabatt av forhandlerne. Beste jeg har klart er 6% rabatt, noe som tilsvarer listepris på vinterhjul (15 tusen), og vinterhjul må man jo ha så da er jeg like langt. Er ikke snakk om innbytte heller.. Er det noen som kan dele av sin erfaring, dvs hva slags rabatt man kan sikte mot eller har oppnådd? Gleder meg uansett til ny bil ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cooper_S Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 Jeg kjøpte nylig ny MINI, og fikk første service til kostpris, originale vintermatter, RUBBER STORAGE TRAY FOR CENTRE CONSOLE, RUBBER STORAGE TRAY FOR ARM REST + god pris på komplett vinterhjul-pakke. De gir ikke noe gratis, så finn ut hva du trenger og spør! Det er ofte enklere for dem å gi ekstrautstyr, enn rabatt på selve bilen. Lykke til med MINI kjøpet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yeti575 Skrevet Mars 15, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2010 Hei: nå er kontrakten signert, og snart blir det ny Cooper. Fikk til slutt forhandlet frem en god pris og gleder meg enormt til å begynne å kjøre bilen. Kun fått testet den på isglatte veier mens det snødde. Ikke perfekte forhold for å teste egenskapene. Takk til Cooper_S som tok seg bryderiet med å svare ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg