kaieero Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 kjøpt en stratus som ikke har blitt brukt på en stund koblet på startkabler startet bilen, den gikk som en klokke ca 20 min,så stoppet den kan ikke høre att bensin pumpa går og det er heller ikke gnist på plugger.er det noen som kan kjenner til slike problemer som kan gi meg noen tips,det er en 2 liter fra 1995. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lulle Skrevet Februar 27, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2010 kjøpt en stratus som ikke har blitt brukt på en stund koblet på startkabler startet bilen, den gikk som en klokke ca 20 min,så stoppet den kan ikke høre att bensin pumpa går og det er heller ikke gnist på plugger.er det noen som kan kjenner til slike problemer som kan gi meg noen tips,det er en 2 liter fra 1995. ja si det...kamvinkelsensor styrer det meste i motorn bla gnist... hjernen styrer bla bensinpompen...det beste er å koble til feilsøkingsutstyr, den finner hvor feilen ligger..kontakten til den er under desjbordet på venstre side.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
68pontiac Skrevet Februar 28, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2010 det kan være start sperra som har skrudd seg på om du har den orginale fjernkontrollen til bilen skal det jo være mulig å få skrudd den av start sperra skrur av bensinpumpa blandt annet Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Mars 3, 2010 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2010 Veldig vanlig problem med veivføleren . Har sett at leningene til denne er skadet pga høy varme. Føleren finner du i bakkant av motoren mot torpedo. sitter rett ovenfor oljefilter Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kaieero Skrevet Mars 18, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2010 takk for tipsa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg