olehenri Skrevet April 1, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyttnavn Skrevet April 1, 2010 Rapporter Share Skrevet April 1, 2010 NICE! Skulle ønske jeg hadde penger til en sånn... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 2, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 2, 2010 Har man jobb, har banken penger. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet April 7, 2010 Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Misunnelig på vingen din i alle fall :P Treverket vokser på en. Syns det gav veldig Mercedes følelse i starten, men nå syns jeg det bare er pent. Har vært inne på tanken med å trekke det om med carbon-look tekstil, men da ville jeg vel oppført meg mer som racerbilsjåfør (mer enn normalt) i trafikken. Gratulerer med pen og morsom bil! Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 7, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 7, 2010 Trevverk er nei nei her i gården, og dermed lakkert :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Nye klemmer på plass, så nå erre å finna att denna jævla Outlanderen!! :P Kult å bli frakjørt pga noen jævla klemmer! :( Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet April 27, 2010 Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 Du kjørte bak meg i gata i går !?!? Ja det var igår.. Hehe tok to runder etter jeg hakke vasket Audiin ;) Pen SX :) Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet April 27, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 27, 2010 en 80 med chrome? :P Ble lettere irritert av å ligge i 20 i gata, fikk hjulspinn bak deg når jeg hadde planer om å flise forbi så da gadd jeg ikke og ble liggende :P hehe :D Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hellboy-sas Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Fin bil det der! Er det en driftsikker bil eller er det mye tull med dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Mai 4, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 4, 2010 Jepps 80 med chrome felger ja :) 20 i gata er smooth! Så deg forresten på Gjøvik 1 mai. Eller ikke deg men så bilen din ;) Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Fin bil det der! Er det en driftsikker bil eller er det mye tull med dem? Tuller du med den, tuller den med deg. Så om man skal gjøre noe, må det gjøres skikkelig. Ellers er det en solid bil som holder. Får mye bil for pengene i alle fall! Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Ser ut til at det er holdbare biler ja! Gjelder jo litt alle bilder tror nå jeg, tuller du og driver med jallamekk blir det sjeldent bra! Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Retteåsen Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 Btw, hvem har tatt bildene dine ? Hadde vært morro å få tatt noen slike av min også :) Retteråsen Siter Mvh Bjørn Arild Retteråsen Golf mk II 85 CL 1,6->16v Audi A4 1.8L 20V 98 Retteråsen's Salgstråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Mai 5, 2010 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2010 stianfuruseth.no La merke til signaturen på bildene ;) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Mai 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2010 ohoy her hadde det skjedd mye, merker man ikke er bilforum nerd lengre :P hehe ja bilen holder de så lenge man ikke driv med jalla mekk osv. Jeg kjøpte denne for å ha en orginal bil med minimalt med mods, da jeg ble lei av at det ble mye rart med S13 etter div mod. Har ikke hatt noe problemer med denne som er orginalt annet enn at spylerveskepumpa ikke funker, ellers så er alt tipp topp, litt mye overflate rust under bilen men ellers virker alt bra. Eksosen må fikses litt på og noe slite ting, men slikt må man regne med. Ja var på gjøvik 1 mai, gnikka og gnukka på fredagen, no point da det var hore vær på tur til gjøvik på lørdagen og gadd ikke å vaske over den igjen når jeg kom dit, like så greit da bilen igrunn ikke ser ut i lakken heller, litt mye riper og steinsprut :/ Stian Furuset som har tatt bildene ja, lillehammer gutt som bor i horten og har sykt peiling på foto! Kaller seg Acoupe her inne og corradonald på Gudbransdal Gatebilklubb sidene, skal ta noen nye bilder av S14a`n når jeg får handla meg 5Zigen felgene til sommeren :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg