kjell erik aune Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 hei alle sammen=) eg er på jakt to nye sub elementer... bilen dette skal stå i er en ford mondeo 02 trend,sedan..så bagasjerommet er ganske tett men skal gjøre noen tiltak,skjære vekk det bak midtarmleneren i midten bak og om det skulle bli nødvendig noe i hatte hyllen,har helt sotet ruter bake så kan gjøre ka eg vill der uten att det syns... noen som har forslag til ka kassetype eg burde gå for? eg ser for meg bass reflex mot sete ryggen men har lite erfering med bilstereo så er usikker elementene eg har sett på er Rockford Fosgate Power Stage 2 - T212D4 og Ground Zero GZNW12SPL. ka av de tror dere vill spille best? er åpen for andre forslag også.. sub elemtene vill bli drevet av en dynabel bf8501 men har alt for lite strøm..har kinetik the monster batteri men har orginal dynamo på 115a. så sub elementene eg egentli er ute etter burde ikke tømme ampen helt for å si det sånn=) vennligst hilsen kjell-erik aune Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miniboom Skrevet Februar 25, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 Power-elementene til RF er bra, men det er Ground Zero også. Dersom du blir skuffet etter å ha installert et av elementene du lurer på, er det nok selve installasjonen det skorter på, ikke selve elementet. :) Om du vil ha noe som ikke "alle" andre har, men som fortsatt er knallbra, kan du jo f.eks. sende en mail til Mike som driver http://www.soundsplinter.com. Hjelpsom og hyggelig fyr, som selger knallgode elementer (bygget hos/av TC Sounds). :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell erik aune Skrevet Februar 25, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2010 takker for svar og godt forslag,skal sjekke ut de elementene. det eg egentli er ute etter er noen elementer med høy følsomhet siden eg har såpass lite strøm.får vell ikke spille mange minuttene før batteriet tappes om eg bruker noen elementer som krever alt dynabelen har å gi for å spille bra.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Miniboom Skrevet Februar 26, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2010 Jeg spilte over 144dB med en RLp-15, med ca. 6-700 watt. Den er veldig lettdreven. :) 12" er åpenbart ikke like lettdreven, men ikke mye verre - tror jeg. Kjenner ikke til den av egen erfaring. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjell erik aune Skrevet Mars 4, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2010 144db ja,snakker du om en sinus tone her eller musikk? ser de fleste som sier kor høyt annlegge deres spiller snakker om en enkelt frekvens i 1-3sekunder har forresten handlet rockford subbene nå så får se om eg blir fornøyd når alt er på koblet opp og på stell...viss ikke får eg prøve ut de soundsplinter bilradiospes var så sikre på att eg ble fornøyd med de subbene att viss eg ikke ble fornøyd i hele tatt sku eg få levere de tilbake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg