toalettpapir Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Hei jeg var nettopp innom Bilxtra på lørenskog og spurte ang montering av powerfilter til min 94. mod Honda Accord. Jeg fikk beskjed om å bare droppe powerfilter og gå for et vanlig filter fordi monteringen blir komplisert med tanke på temperaturmåleren. Betjeningen anbefalte meg å gå til et proft verksted for å ordne dette hvis jeg skulle gå for powerfilter. Men jeg er usikker om dette er sant eller ei. Er det ikke bare å fjerne luftfilterboksen også montere powerfilteren?:confused: Fikk beskjed om å kjøpe et standard filter som denne: http://www.pitstopmcimport.no/shop/images/BMCYZF.JPG Tenkte på et filter som denne: http://4.bp.blogspot.com/_g38ZpFhTaZc/Sk2QhnsO8KI/AAAAAAAAAnQ/_kzkgv3EyCc/s400/RC-1060.jpg Håper å kunne få litt hjelp her inne. Har forresten en Honda Accord 94 mod, 2L med 131 hk. Takker for all hjelp som er mulig å få:smilbmw: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Terjeth Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Hvis LMM sitter fast på filterboksen, så må du bygge om slik at den sitter for seg selv, ergo litt mer jobb. Da er et innsatsfilter lettere, hvis det ikke er lyd og utseende du er ute etter:) Siter 1997 VW Golf Joker 1.6 1983 VW Golf 1.5 C x 1992 Audi 80 Avant 1.9TDI x 1987 VW Golf CL 1.6 x 1987 Toyota Corolla GL Sun 1.3 12Valve x2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toalettpapir Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 takk for svar! ifølge betjeningen på bilxtra sitter ikke LMM i filterboksen, det var det jeg tror han sa. Han var ikke helt sikker selv.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Sett i et innsatsfilter.Du får ikke mer effekt av et åpent filter allikevel.Bare litt mer suselyd som minner om øresus! Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg