fuchsen88 Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 hej lurer på hvor jeg kan finne en k03 turbo til passat 1,8t 97 mod som er billig å som ikke tar evig heter for å få. noen som veit om noen plasser ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 Har du sjekket turbofun? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbotom Skrevet Februar 22, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2010 hej lurer på hvor jeg kan finne en k03 turbo til passat 1,8t 97 mod som er billig å som ikke tar evig heter for å få. noen som veit om noen plasser ??? Et kjapt søk på nettet gir deg jo noen muligheter da. En billig turbo er da enten en brukt en på f.eks finn.no eller en kopi på bl.a maxam-tuning.no og andre lignende sider. En original ny turbo får du ikke "billig", da er det stjælt i såfall! :blah: En ny k03 får du hos bl.a norskbildelsenter.no eller hos alle andre som leverer merke-turboer. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Men hvorfor ikke like gjerne kjøpe seg K04 når man først er i gang? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fuchsen88 Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 hehe nei du skjønner jeg skal bare ha i orden bilen min igjen skal ha meg 4x4 så snart jeg får i stand passaten så blir den lagt ut på salg :P mangler bare turboen, har nettopp byttet reg reim på bilen nå :P så jeg trenger 4x4 her jeg bor nå, så derfor ser jeg etter en vanlig ko3 turbo da:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Februar 24, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2010 Okei! Men da ville jeg bare kjøpt en biltematurbo altså. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg