salahwaisi Skrevet Februar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 Ja, trenger et varmt sted å mekke bil på. Bor i Rælingen, men er naturligvis åpen for andre steder enn hjemkommunen, så hvis noen har en garasje jeg mekke bil på til en overlevelig pris er jeg meget interessert! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Møllergutt Skrevet Februar 21, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2010 skaffer du dobbel garasje så kan vi spleise hvis du vil, trenger å drive på min å=) Siter -Peugeot 306 (vrak) -Vw jetta(avskiltet/ble til isbil/vrak) -Mazda 323f (vrak)-Vw passat 1.8(bruksbil) -Opel Calibra(vrak)-Bmw 520 24v(Solgt) -Vw caravelle (vrak)-Vw passat 2.0(prosjekt/bruksbil) -Volvo 240GL(vrak) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salahwaisi Skrevet Februar 23, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 skaffer du dobbel garasje så kan vi spleise hvis du vil, trenger å drive på min å=) Jeg er med jeg, men ingen steder som er ledige.. Vanskelig å skaffe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Februar 23, 2010 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2010 Dere er ikke de første som leter. Dere burde egentlig se i hele Oslo/Akershus. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
salahwaisi Skrevet April 6, 2010 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 6, 2010 Dumt at det virkelig er så få steder. Egentlig tror jeg det finnes mange låver som står ubrukt og mange bønder som går glipp av potensielle inntekter. Men jeg fortsetter å lete, bare skrik ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg